Jennys tankar

Skolan

Publicerad 2009-01-19 15:55:26 i Allmänt,

Hej hopp!'

Så då var första dagen i skolan avklarad, lrnja ja sitter jue fortfarande här och väntar på min chaffis.
Var så mycket tung snö imorse och jag är inte riktigt redo att ställa mig att skotta, har redan ont i ryggen..

Om de nu måste snö kan de inte hålla sig i skidbacken och i andra backar där man kan åka pulk och skidor?
Om ja blir miljonär ska ja ha värmeslingor i min garageuppfart, lr nej fan ja ser väl till att vara i nåt varmt landunder vintern om ja nu är miljonär..
Min kropp är ju inställd på att sova runt 2, ja e så trött så fort klockan slår 2. Nu när jag varit hemma har ja alltid somnat i soffan. Så naturligtvis blev jag skittrött vid 2, mitt på lektionen. Ett under att ja inte drog huvve i bordet så många gånger som ja nicka till.

Annars händer de inte så möe, hem och plugga och kanske göra en snöängel.

pössen på er

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-19 20:33:37

Du får komma hit och bygga en snögubbe med mig om du vill, hihi... kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela