Jennys tankar

Söndag

Publicerad 2009-01-18 10:57:06 i Allmänt,

tjolahopp!!

På måndag börja skolan och allt som hör till, har haft 3 hel-lediga dar nu, så asgött!
Har inte behövt tänka på läxor, vi har ju haft uppgifter att göra under jullovet, så det var inget riktigt lov, men dessa 3 dar har jag haft lov!!!!!

Gött, gött, gött!!

Har bara njutit och gjort massa kul!!
Så här borde livet va varje dag, men imorgon börjar allvaret, ska plugga som bara den nu, ska fixa dentermin galant.
Måste få allt klart!

När ska man börja köpa bebisgrejer? Funderar på att börja efter ultraljudet, vill veta att allt är som de ska först.
Nu skulle man ha varit miljonär, så mycke som behövs, först massa bebisgrejer, sen lägenhetsgrejer.. japp får börja spara mitt maffiga studiebidrag nu :P

ne nu ska ja  slänga mig på soffan..


pöss pöss

Kommentarer

Postat av: Annika A

Publicerad 2009-01-18 18:33:31

Hej, en ny bloggare här!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-18 21:08:50

jag har bestämt mig för att du får en flicka ;) Jenny Jr!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-01-22 08:35:19

Hej gumman!! Hoppas att allt löser sej, de brukar det alltid göra hur jävligt allt e, JAG vet, ja finns alltid här o vi ska träffs frampå tycker jag!!! Kramiz på dej!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela