Jennys tankar

Tack

Publicerad 2009-01-15 06:59:54 i Allmänt,

Måste bara tacka er alla för dessa värmande ord och komentarer, blir helt tårögd när jag läser de ( får skylla lite på hormoner oxå, bölar åt allt nu i dessa dagar =P.).

Ni är helt underbara allihopa, är så glad att just jag fick träffa er och få chansen att bli vän med er.
Inte alla som är så underbar familj och vänner!
Va skulle ja göra utan er? Bättre människor finns inte, ni är änglar allihopa!!

Ne nu är det dax för skolan, men kom ihåg ni är bäst och unika, de finns ingen annan som just du!

Kramisar

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-15 15:30:07

Jenny -Det finns ingen som just DU heller,

kom ihåg det!

Kram Mamma

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-01-15 19:24:37

Håller med din mamma :) Du är också UNIK vännen!!



Kramar om hårt och länge!!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-15 22:23:34

Sant! Anledningen till att du har såna vänner är för att du själv är en vän..... Piggekramar till världens bästa Jenny! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela