Jennys tankar

bladder

Publicerad 2009-01-10 11:18:54 i Allmänt,

Hej hopp!

Känns som om mitt liv har startat en ny tradition som jag inte riktigt vill va med på..
Men varför ska varnenda Janurai starta med tårar?

kunde gott ha spottat ur dig det där 2008, okej men 2010 i januari ska jag se till att det inte finns en sak att fälla en enda tår för!

Känner lite panik inför sommaren hade verkligen räknat med han, jag ska ju göra mina resttentor då.  Men ja ska fixa de, så fort skolan är klar och man väl blivit nåt ska ja ta en resa till nåt varmt ställe.

Jag och syrran ska ju till Mauritius när hon fyller 30, de bestämde vi säkert för snart 10 år sen.

Mamma åker ju till Hawaii i 2 veckor den 5 nu, ska bo på Hilton och grejer. Jag vill oxå!!

Pappa ska ju ut och resa han med, han och Ingrid åker till Kambodja den 5.
Bara jag som ska sitta hemma och dega.. E faktiskt väldigt sugen på att åka nånstans, vet inte riktigt vart bara.

Iaf så har jag ultraljud den 4:e så de blir ju perfekt, dagen innan alla åker =D.
Har lovat att uppdatera alla på jobbet om vilken kön bebben har, om de nu kan se de..

De e så spännande, jag vill veta nu!! Så man kan planera och köpa grejer. Nina hoppas på en pojk så hon kan bli av med alla sina bebiskläder, de planerar redan för skridskor och hockeyutrustning.

Vi prata lite namn igår oxå, jag har några namn som jag tycker e bra.. Men jag får väl låta Tony va med på ett hörn, så de inte blir nåt namn han hatar. 

Är så många som ska ha barn nu, så man får hålla namnen lite för sig själv så inga blivnade mammor kommer och norpar åt sig dom =P.

Ne nu ska ja väl försöka plugga lite

hej hopp


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela