Jennys tankar

Lördagkväll

Publicerad 2009-01-25 20:24:49 i Allmänt,

Tjena tjena!

Så igår kom mina grabbar hem till mig =).
Egentligen skulle vi på bio, men jag kände mig inte riktigt fit for fight, så de kom hem till mig och lagade mat.
Så vi hade en myskväll!
Jättekul att sitta och skvallra och spela spel.


Så laga vi mat allihop, Magnus stod för receptet, Erik gjorde salladen, Anders fixa ölen och jag stod för köket och popcornen. Varje gång som vi träffas och lagar mat säger vi att detta ska vi göra en gång i månaden, men ne vi är latmaskar allihopa..

Mamma sa att vi skulle få ansvara för en varsin månad, så de kan ju vara nåt :).
Iaf så laga vi Fläskfilé i chutneysås, hur gött som helst.

Erik anklaga oss för att ge han en leksaks kniv, men det är en salladskniv ja lovar.
Iaf så lyckades han på nåt sätt skära sig och börja blöda *suck* killar i köket vet ni =P.

Fick iaf hämta bamseplåster åt honom :P

Dessa killar är så underbart goa så de finns inte, tur att de inte har tjejer, för då skulle vi nog inte kunna umgås å stri så mycket i telefon..

Iaf innan när vi planera kvällen satt vi alla 4 i telefon och kackla med varandra samtidigt.. Inte lätt att få fram vad man vill ha sagt där ibland.
          

      

    

Muppen     KnivErik :P
Iaf så vi var iväg och handla och denna gång var det Eriks tur att betala, tror att de borde bli min tur snart.. Så jag ska ta tag i februari måltiden tror ja..

Iaf så efter lite vila på maten, satt vi igång och töla och spela spel, vi hde en riktigt myskväll..
Anders var först med att säga grattis klockan ett på netten mitt i ett parti rapparkalja,som han by the way vann. vem kunde ana att han kunde ljuga så bra, fast ja borde kanske inte bli förvånad han är ju kille =P..


Vi spela scatergories som min mamma mutter vann, det är spelet som kommer fram varje spelkväll.. fast när vi dricker allihopa brukar de bli livligare diskussioner.

Erik anklaga oss alla för att gå på fattigmanscirkus, när vi sa att man har inte jaguarer på cirkus. Vi tyckte att tigrar lr lejon hade varit mer rätt, men det är visst bara fattigt folk som går på sån cirkus :P.

När vi gick över till rapparkalja, gick de lite över styr.. hahahaha fullisar som inte kan läsa.. Himla mycket skratt blev det iaf..
 Ser ni vad det står?
        Magnus fick det hela till Kody nuga

Kvällen avslutades med att Magnus pappa hämtade grabbarna och hade med bebiskuddar till mig.
Magnus pappa är så snäll!


Tänk de bara ploppar upp stöd överallt, jag har absolut de bästa vännerna, till och med såna man inte räknat med hör av sig och säger att de ställer upp :)..
är så glad över att ha er alla i min närhet, vad vore vår värld utan änglar som er!!



Pöss pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela