Jennys tankar

Kvällsnytt

Publicerad 2009-01-29 20:21:16 i Allmänt,

Tjena tjosan!

Så de bidde ingen storvinst, men ja vann så ja ska ner och yta en av lotterna imorgon igen..
Men jag tackade för vinsten :D.
Japp, ja litar på Malin och hennes vän, så nu ska vi lyckas..

Är helt totalt slut!
Ja fattar inte att man kan va så trött.
Idag så vakna jag käka frukost, sen fick ja lägga mig på soffan sov några timmar till, sen så ligger jag vaken men jag är så trött så det är som kroppen sover fast hjärnan funkar.
Himmla knepig känsla, känns som man ligger i koma man hör allt men kan inte göra nåt liksom..

Kan inte va normalt att va så här trött, ja somnar överallt jue.


Tycker magen växer som bara den nu, fast de kanske bara är jag.. Tycker byxorna är trångare för varje dag..
Snart har det gått en vecka till..
Snart är det slut på januari, de känns som om de börjar gå lite fortare även om de e evigheter kvar..

Blev ingen simmning idag, men jag fick en liten promenad med Mattias, nog tur att jag mötte han.
Han piska på en rejält, vilken fart.

Imorgon ska mamma visa mig parkeringsplatsen i stan så jag har nära till sjukhuset. Fan svin dyrt att stå på den parkeringen jue..

Jaja, blir helplugg hela helgen suck, hur mycket som helst som jag vill ha klart innan praktiken. För jag jobbar typ dygnet runt känns de som + att de tar tid att ta sig dit och hem.




Just de, har ni hört ryktet Annika O ska starta blogg, hörde de förut när ja va ner på Grums =P



Ne nu ska ja läga mig och snarka, trött som en gnu..


Kram kram

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-01-29 21:12:27

Haha.. Heja Jenny! Vi ger oss inte förrän hon har startat en blogg :) Magen kommer att växa som bara den nu :) Snart är det dags att titta på bäsen och få ett mer exakt datum på när storken ska anlända.. Kul!

Postat av: ANNIKA

Publicerad 2009-01-30 16:33:29

HA ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela