Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-07-25 14:04:37 i Allmänt,

Hejsan hoppsan gott folk!!

Ja nu får ja lämna huset och göra vad jag vill =P
Läkarn ringde igår, så ja passa på att fråga om jag räknas som frisk idag och de gör ja.
Ingen feber alls, så långt ögat når 'peppar peppar*.

Har iofs lite ont i halsen och är förkyld men det får man gå utomhus med, även om jag väljer att sitta inomhus i detta vackra vädret =P.

Vart faen är solen??

Idag ska jag iaf till mamma på mat, inte träffat mamma mutter sen hon hämta mig från sjukhuset..

Igår vägra Fredrik att vara kvar här, han var såå uttråkad.. så jag blev ännu mer uttråkad av att sitta "själv" sista dygnet =P..

Tvinga iaf pappa till atta spela kort, så nu har vi säkert spelat vänd 8 1000 gånger, stackars min lille far =P.

Inte händer det mycket på magfronten heller, känns inte som om man kommer närmare målet heller, snarare längre ifrån.
Skulle jue ha den 14:e och då var det så nära liksom, nu är det jue jättelängesen..

Känns som om jag alltid kommer vara gravid, BF + 11 idag.

Fredrik och Mattias misstänker att jag använder graviditeten som ursäkt för att jag blivit fet, för de kommer jue aldrig nån bebis =P.

Ne men måndag blir bra, imorgon fyller syster yster år och då har vi inte tid med barnafödande =P


Ja de var väl allt för nu.. Kommer kanske några magbilder sen..


Pössen och kramen




Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-07-25 15:54:30

Härligt att höra att du sluppit ur karantänen och att febern är borta!

Hälsa grattis till Jossa :)

Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-25 16:52:09

Hehe nja men jag slapp ju va isolerad i alla fall :P Skönt att höra att du är bättre men jag börjar fundera på Fredda och Mattis teori där eftersom det aldrig tycks komma nån liten :P

Postat av: annica

Publicerad 2009-07-25 19:19:48

härligt att du är fri :) jag gick +14 med Oscar och +13 med Lucas, så nu är du nära målet :) när som helst sätter det fart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela