Jennys tankar

Söndag

Publicerad 2009-07-13 00:20:51 i Allmänt,

Tjenis på er allihopa!!

Så idag hade vi tråkigt här hemma, så vi tog en tur till Öb och skoaffären där brevid.
Skulle egentligen inte ha nåt, men man hittar jue alltid lite smått och gott =P

Iaf i skoaffären blev jag kär i 3 par skor och tänkte fynda rejält.
Tyvärr är mina fötter mer svullna och mer elefantliknande än vanligt så syster fick ställa upp som skoprovare åt mig =P.
Vi har jue samma storlek och gjort så förr, så ja tänkte att de funkar väl idag med..

Iaf så sluta det med att syrran bestämde sig för att köpa ena paret så ja kunde låna de av henne, men ja vil ha dom jue =/. Men det kändes onödigt att köpa 2 par likadana så hon snodde ena paret från mig.

Sen fick mamma för sig att hon skulle prova de andra paret, tror ni jag fick betala dem.. nej!
Jag betalar dom, så får ja låna dom av dig nångång sa mamma mutter.

Ja, så sista paret fick jag köpa själv, så hela 99 spänn gjorde jag av med, så för mig var det verkligen en fyndar dag =P






Tar ett tag för mig innan jag börjar gilla skor, tyckte dessa var asfula när de väl kom..





Träffade Filipa i skoaffären, hon skulle också shoppa lite skor =)..

Efter turen till Edsvalla så for vi hem för att käka lite mat, vi skulle jue iväg till staden och gå på bio =). Riktigt kul att få komma ut och göra nåt =).
Johan Falk kolla vi på, riktigt bra film faktiskt.



Är jue lite av ett fan till noll tolerans, Livvakterna och tredje vågen, så Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser passa mig.
Mamma tyckte det var lite hemsk och blunda nångång ibland.

Men då kan jag passa på att berätta att när kören och konfirmander lr va de nu var åkte iväg till Liseberg en gång, så på hemvägen kolla ungarna på Jumanii (en disney film). De vuxna tyckte denna var hemsk och fick Chaffisen till att stänga av den, så ungefär den nivån av hemskheter klarar min lilla mor =P.

Efter bion så åkte vi hem till syster och kolla på tv, för kvart över 10 skulle broder komma med tåget =)
Han har jue varit på festival sen i onsdags, å nu är han äntligen hemma =).

Han hade köpt jättefina presenter till mig, lr ja till bebben, men efter som  h*n bor i magen än så fick jag dom så länge =P.








Bara 1 dag kvar nu, lr ja de kan jue va en massa dagar kvar men bara en till BF.

Ja det var väl allt som hänt idag

ha det bra gott folk!

Pössen och kramen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-13 08:52:49

Åh nej då! Klart inte sommaren är över, den har knappt börjat än!! Solen kommer när bebben kommit ut tror jag! Syns sen! Kramiz M

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-14 07:53:50

idag är det "dags" :) lycka till med allt, när de nu händer!! alla hälsar här på centrum! massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela