Jennys tankar

Måndag

Publicerad 2009-06-01 20:35:20 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!!

Så idag hade jag eximinationen och håll i er nu, jag fick godkännt på alltihop =) !!
Var lite nervöst i början, och det är lite rörigt när man ska låssas..
Men det gick bra, så jäkla underbart.

Ska iofs plugga mer på de, eftersom det är typ 1 år kvar för mig innan det är praktik, de andra har de ju till hösten.
Men så gött att va igenom och slippa oro sig för eximinationen mer, nu är det pato tenta den 4:e och seminarium. Lägger inte allt för stor energi på seminariet, känner att tentan är viktigare.

Sista tentan för denna terminen är iaf den 13:e, efter det ska jag bara ha sommarlov. Liogga i skuggan och läsa en bra bok och bara må gött.

Idag har jag fasiken varit gråtfärdig, jag klarar inte denna värmen. Annars brukar ja gilla sommaren, men nu är det bara jobbigt. Sover med fönster och dörr öppen + en fläck och det är ändå för vamt.
Ska börja sova i garaget tror ja om man bara kunde slippa spindlar och allt annat som bor där.
Men ska inte klaga på värmen, de kunde varit värre!
Jag är frisk och så stora problem har jag inte, lite värk här och där bara.


Imorgon ska jag bo i min bikini, i skuggan självklart annars smälter jag nog =P.. Ska ner och bada fötterna nån dag oxå.
Så är det personalfest på jobbet, ska bli så kul att träffa alla söta och goa tjejer!  Kul att man fortfarande blir bjuden fast man inte jobbar ett dugg, men lovar att ställa upp sen om det behövs nångång.
Måste kika på den nya lokalen oxå, de har fått det så fint, botten våning så de kan sitta ute och mysa.

Tänk för några år sedan kände jag inte dessa underbara tjejer.
Nervöst ringde jag Margareta och fråga om de behövde vikarier och kan du komma på måndag fick jag till svar =).
Nervös som bara den traskade jag till ekgatan för att möta mina nya arbetskamrater.
Sen dess har jag inte ångrat en dag att jag hamna i centrumgruppen.
Visst gnäll kan det bli, man är trött och allt går fel en dag, men det positiva överväger dessa gnäll dagar!

Tror jag ringde vid rätt tillfälle, himmla tur att jag hamna där jag hamna. Massa nya vänner och bekanta!!

Kort på dessa mystjejer kommer säkert på torsdag =)..


Det var allt för idag, nu ska ja hem och gosa med min lille bebis Sara missen =)

Kramen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-02 08:26:37

GRATTIS, till eximinationen.

Ja idag ska det bli svalare o regn..

hoppas för din skull att det håller i sej ett tag

/Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela