Jennys tankar

Freda

Publicerad 2009-03-13 10:30:40 i Allmänt,

hej hopp!
Så ikväll skulle vi haft tjejmys och käkat gott, istället ligger ja hemma och är sjuk.

Blev asförkyld igår kväll, bara pang boom, rinner ur ögonen som bara den!
Hatar att va förkyld, fast de positiva är att ja tänker inte ens på illamåendet =P. Man får va glad för de lilla =).


Iaf detta skulle jag ha käkat ikväll:

Smördegsrulle med kyckling
 
1 grillad kyckling (eller fileér)
Smördeg (färdigkavlad om du är lat)
1 pkt bacon
1 lök
1 röd paprika
Stek, paprika, lön, bacon.
<---  haha, tycker de e humor så de får stå kvar =P

Blanda med:
1 burk creme fraiche
1 påse guacomalemix
 
Lägg på kycklingbitarna på utkavlad smördeg. Bred över cremefraicheröran. Rulla ihop eller nyp ihop. Pensla med ägg. Ugn 200 grader, 10-15 min.


Istället får man vara hemma och leva på havrefras, eftersom mina russin tagit slut.
Ska ta mig en tur till affären sen och köpa yoghurt och russin.

Skulle ha varit på våxnäsgatan idag oxå, har ju stått i kö där för att få en tid. Lite tur att tanten också är sjuk så ja slapp avboka. Fick iaf en ny tid nästa vecka..


Ne ska lägga mig på soffan under en filt nu och glo på film..
Ska nog ta en kopp varm kakao oxå =P.


Ha de gott

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela