Jennys tankar

Fredagkväll

Publicerad 2009-03-13 22:04:19 i Allmänt,

Tjo hopp!

Har precis vaknat efter min febertupplur..
Nu får defaktiskt gå över, hatar att va förkyld..

Ja som ville göra så mycket annat i helgen...
Fuck!

Fast nu får man ju tid till att renskriva allt och skriva frågor på de..

Ska fan klara denna tentan nu, men den e stor och jobbig säger alla.

Får bara se till att hålla mig vaken på lektionerna så ska de nog gå. Man hänger ju inte med ett dugg när man sover från 10- rasten ram till lunch. 

Ne nu ska de ske förändringar!!

Bort med de som får mig att må dåligt, in med positiva saker och människor..


Pössen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-14 10:43:35

japp det har jag... jag har tänkt länge men inte trott att jag kan, men å andra sidan, hur ska jag veta om jag inte försöker?? Positivt tänkande du vet...kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela