Jennys tankar

Känns som Måndag idag..

Publicerad 2009-03-12 13:30:25 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag har jag haft en föreläsning, som jag somna på igen.
Vet inte hur många gånger jag var på väg att stryka huvvet i bordet..  Ska ta lite prover nästa gång, se om de visar nåt.

Idag fyller föresten Rick år, har iofs inte sett han på flera år men han är värd ett Grattis ändå. Grattis Grattis!

Håller på att bli tokig på en lärare oxå, ska sänka mig till förskolenivå nästa gång ja lämnar in uppgiften.. Stora bilder och pilar.. Trög!!!


Ska bjuda mamma på bio nån dag, vi ska se Män som hatar kvinnor, den ska va asbra säger alla!
Blir väl säkert nån matbit oxå, gillar att äta ute nu faktiskt. Har inte gillat de förut, men det är dax för förändringar så man inte gör samma tabbar i livet som förut.

Så har jag blivit tokig i avocado, gu så gött, har de i sallad varje dag! Jag som aldrig gillat de, tror färgen lockar mer än själva smaken.. men men..

Ne nu ska ja renskriva och fixa lite frågor, så ja kan slappa hela kvällen..


Pössen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela