Jennys tankar

Hos Johanna och Matz

Publicerad 2009-03-10 11:37:26 i Allmänt,

Hej hopp!

Så får väl kludda ner lite om helgen!

Har varit hos Johanna och Matz på födelsedagsfest, mycket trevligt.

Födelsedagbarnet!




Satt och kände mig gammal med Nina.. " Men va högt de e, man får ju tinitus!" Så spela de lite "gamla" låtar..
jag och Nina åh dessa har vi sett live! haha

Magnus skulle träffa pinglan och jag ville inte åka själv i bilen in till staden.. Så smart som man är erbjöd jag honom skjuss =P.
Han fick till och med följa och förfesta med oss =P..
Han blev så där "dåligt" full och ville bara pilla på allt sa han..
ja du grabben börja pilla åt de hållet för mig rör du inte!



Matz fick lite öl och annat drickbart, han lova att spara en till mig =P, får väl se hur de går med de löftet.
Johanna mingla runt och såg till att alla trivdes, lika söt som vanlig.

Nina drack vin för fulla muggar..
MMmmm Vin!



Vid 11 så var jag trötter, hade jobbat och vaknat as tidigt den morron. Slockna innan jag hunnit få på mig pyjamasen tror ja..

   

 2 muppar


Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela