Jennys tankar

How can I put it?

Publicerad 2009-03-16 22:50:31 i Allmänt,

Tjena tjena!

Tänkte att man får väl försöka kludda ner nån rad här oxå..

Idag har jag bara suttit på ändan och glott på tv, me papper och nässpray i högsta hugg..
Lyckades faktiskt somna oxå, och dregla på kudden =P..

Man ska ju sova mycket när man är sjuk, annars oxå för den delen.
Fy farao vad de e svårt att sova med tätt näsa, bara så ni vet kommer ja gnälla om min förkylning hur länge som helst.
Nu fattar ja va karlar menar med en riktigt förkylning, tror aldrig jag varit så dålig av en förkylning.

Jaja, har iaf pratat med Magnus muffen, vi pratar mer och mer nu =).
Skrattar som tokar har vi gjort idag, han tyckte att det var bra att jag tuffat till mig, de hade han väntat länge på nu =).
han är så rolig, han hämta sin systers ungar på dagis/fritids idag, söt men himmla kul.. Man måste nog höra berättelsen ifrån honom...

Anders var inte lika imponerad av mig, så när han får jobb i japan ska ja bara säga Jaha och sen pladdra på om grodlår lr nåt =P

Har kommit över mitt sockersug oxå, var inte alls gott med choklad längre.. Däremot så är jag tokig i russin, har säkert stoppat i mig en burk idag. De e så gott, de och yoghurt.. mmmm

Eftersom bebben vägrar sparka så fort nån annan har sin hand på min mage så har jag filmat min tjockis mage..
Så ja kan visa hur den fjongar iväg åt olika håll =P. De ser så sött ut.

Fast min navel har blivit så stor, gilla min lilla navel som jag hade förut..
Naveln ären av de "kroppsdelar" ja inte riktigt kan med, gillar inte navlar.


Så har ja gjort en present till Bullen oxå, haha humor!
Magnus Muffen tyckte den var riktigt bra, så länge ingen utomstående ser de, för de fattar nog inte skämtet =P.

Vi planerar middag oxå, jag skulle ju ha februari.. Men då var det magsjukan.. så om ja bra kan piggna till nu så ska vi ha spelkväll snart igen..

Ska tjata med Bebbe och Martin så vi kan uppleva scategories diskutionerna igen =)..


Ne tror jag har blarrat på nog här nu..

så Trevlig kväll på er

Pössen

Kommentarer

Postat av: Annika A

Publicerad 2009-03-17 09:54:14

Hej hej, Sidan heter snyggareblogg.se. Det var faktiskt inte så svårt att få till heller, prova ju Annas ställe först och det fick inte jag till ialla fall. Ha det gôtt i solen, själv ska jag fara till begvik!! kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela