Jennys tankar

1 Maj

Publicerad 2009-05-02 11:04:17 i Allmänt,

Hallå hallå!

Jenny är tillbaks =P
Har ju varit lite seg med att uppdatera, har varit så otroligt seg och jag vill inte göra nåt" humör.

Vet ni vad, bebben har bytt sovschema, lr ja iaf i de 2 senaste dagarna. H*n sparkas och kullebyttar hela dagarna nu =).
Känns kul att man känner lite av de och inte bara sover bort de på nätterna.
Hoppas att de håller i sig..

Dagarna tickar iväg nu, känns som det är mycket som ska fixat, mest stressad är jag för mitt arbetsgivarintyg.. Inte fått de än och försäkringskassan har jue 8 veckors handläggningstid, talade de ju om när jag ringde och frågad..

Iaf igår så var jag i Kärne och grilla. Var riktigt roligt och mysigt!
Christian, Håkan och "nya" Martin var det som var där och lille jag då.  Med betoning på Lille =P

Nya Martin, är en jag aldrig träffat förut, gamla Martin e ju martin som brukar hänga med Håkan. Måste försöka hålla isä dom här.

Iaf igår fick jag reda på att i de huset bor de swingers, den raggartjejen tar allt hon kan få, fan släck ljuset hon känner väl grillukten och kommer =P.

Efter en hel del öl så tyckte väl Christian ändå att den här raggartjejen var helt okej =P.
Jag och Håkan har planer på att bjuda dit henne och se till att Christian har minst 8 starköl i magen =P.

Vi grilla och käka och prata massa skit, lite förvånad över att vi kunde prata skit ihop.. Har ju aldrig sett 2 av dem, men de var jätteroliga!
Ser fram emot grillkvällen de ska ha för att konkuera med grannarna =P



Iaf efter ett par timmars sittande på en köksstol, så tvinga jag med dom in till soffan. Min rygg höll på att gå sönder, satan i gatan va den värkte.
I soffan fick Christian bli DJ, vi har kanske inte samma musiksmak.


Vid 12 så brumma jag in dem till stan, för pojkarna skulle ha hugg =P.
Själv hämtade jag broder och brumma till Borgvik, hem till Lasse närmare bestämt.
Satt där och prata lite mitt i natten, Christer och Marie är ju i Värmland.
skulle iofs hämta pappa oxå =P...

Väl hemma så slockna jag i soffan..



Får väl se vad denna dag bjuder på, känns inte som lördag.

Ha de gott!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela