Jennys tankar

Fortfarande idag?

Publicerad 2009-05-14 16:04:17 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag skulle jag plugga, men det bidde visst inte så..
Pluggade fram till typ halv 12-12, sen var det dax för lunch.
Vill inte käka framför datorn, för jag har ju rast.. Så jag satt mig framför tv'n och käka, alla vet ju att man får en halvtimmes rast =P..
Iaf så ja la mig på soffan, gissa när jag vakna... Halv 4, hur kunde klockan gå så snabbt? Kände mig inte ens trött, fast så lite som man sover på nätterna så är det väl inte konstigt.

Nu är jag utvilad iaf =), man får jue se det positivt =P.
Så nu blir det hårdplugg med matte inför tentan imorgon, förutom ett litet apoteksbesök..
Som tur är behöver man inte klara tentan imorgon, man måste bara ha gjort ett försök för att komma in i T4.. Ska ju ändå vara ledig sen så ja kommer inte gå T4 på ett bra tag.. Så denna tenta kanske inte har högsta prio, men de skulle vara gött att bli av med den =):

Ne nu får jag rycka upp mig lite, gäspa får jag göra ikväll =P

Ha det gott

Kramen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-14 18:49:04

Jag behöver faktiskt en duktig arbetsledare, ska fixa fram en ordentlig piska åt dig också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela