Jennys tankar

Idag

Publicerad 2009-05-14 10:28:44 i Allmänt,

Tjena tjosan!

Så idag var jag hos barnmorskan, var så skönt att komma dit.
Iaf så denna gången låg hjärtljuden på 134, så för er som tror på de så blir det en pojk..
Första gången man kunnat säga nåt =). har ju alltid legat på 140 annars..

Iofs tror jag inte på de, men det var kul att man kunde säga nåt liksom =P.
Satt där i säkert en timme, så stackarna efter mig fick vänta..

Hon tyckte iaf att min puls och blodtryck var perfekt och hon fatta inte riktigt hur de kunde ligga så bra, med tanke på allt.
Iaf hon tipsa mig om lite nya piller mot illamående som jag ska prova nu, så skrev hon ett långt inlägg i journalen om allt =).
Hon skulle också hjälpa mig med kontakten då det är helt omöjligt för mig att få tag i tanten.. =).
Ja lovar, jag har världens bästa barnmorska.. 

Ska också kontakta banken nån dag och fixa papper på allt. Känner att sånt här vill jag ha klart innan. Ska oxå ringa försäkringsbolaget och fixa pappren där.

Sen har jag bestämt mig för vilken försäkring bebben ska ha, så dom pappren ska in så fort h*n kommit ut.

Ne nu blev det mycket bebis här..

Va händer annars då, plugg som vanligt.. har 3 tentor nu, en imorgon sen den 27:e maj och 4:e juni. Har oxå seminarium den 4:e juni och en eximination den 1:e juni.. så det är hårdpluggning som gäller. Ska klara de! Har valt bort 2 tentor som oxå skulle varar denna månaden för jag kände att jag orka inte.

ne nu ska ja plugga lite

Ha de gött

kram kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-14 22:09:35

tjaba! angående hjärtljuden, stämmer inte ett skit låg inte en enda gång under 145 och det blidde en gosse. vill gärna läsa din blogg i fortsättningen om det är okej =) ha det gött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela