Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-05-11 01:37:02 i Allmänt,

Hej hopp!

Så i lördags var det fullt upp, gick i ett hela dagen!
Halv 11-11 så åkte jag och mamma mot staden, först åkte vi till skåre för att hämta en babybox till mig, passa även på att köpa ett parasoll till vagnen.. Ett med sånt där uv-skydd, annars kändes de lite onödigt!


Sen skynda vi hem till syster yster för att hämta henne och åkte vidare till Duka för att köpa presentkort till Perra och Jessica. Det blev var många presenter i en, födelsedagspresenter, förlovningspresent och inflyttningspresent, vid 13 skulle vi vara hemme hos dem.

Första gången jag var där, så det var riktigt kul och va folk de blev. Som tur var fick jag en plats vid balkongdörren för det blev pötthett där inne. Vi var väl typ 30 pers.

Sist vi träffades alla kusiner så pratade vi lite mat, jag har ju varit sugen på hamburgare hur länge som helst och gissa vad detta gulliga par bjöd på.
Hamburgare, så fick man pplocka massa grönsaker att ha på! Hur gött som helst! Kom en 5 veckors bebis oxå, så söt så liten, fast va stor. Pratade lite förlossning och namn och allt som hör till. Ett mycket trevligt par!
Lite kul var det när killen/pappan fråga mig ska du ha barn..
Eeehh tack du sa jag!
Ne men ska du de?

Hahaha mamma sa att jag skulle ställa mig upp och jossa sa att påskgodiset satt kvar.
Humor!
Lite allsång blev det med Kulla och hans far! Vilka sköningar, var evigheter sen man såg kulla.
Sen blev det kakor och kladdkaka, shit pommes de tog emot i slutet alltså. Gu va mycket kakor! Stackars bebis kommer ut med sockerchock =P.
             

Sen vid 5 så släppte jag av mamma vid den där elektriker, ni vet han som ränner här hemma hos oss ibland =P.
Jag och syster for hem till henne och vila lite och fixa iordning oss..
Syster och hennes kombos skulle jue ha stor fest!
















Runt 8 skulle vi hämta Håkan, du kn börja gå nu vi kommer snart hahah
Bara den lilla detaljen att jag och syster körde vilse i skåre =P. Så stackars Håkan hann gå nästan ända ut till stora vägen =P, stackarn!


Efter de for vi och hämta johnnie och sen bar det av hem till Jessica. Massa folk och lite dricka.. Träffa Koffe som man inte sett sen, ja vet inte när. Träffa lite annat folk. sen var det dax att åka och grilla. Fast vi grilla inge =P..

Hem till Nille och festa. Prata lite med Karin, hon är oxå gravid. Så prata lite om sparkar och ultraljud och annat som hör till. Tvinga Håkan att springa oxå, blev så sur på att han ska vara såååå dryg jämt =P.

Var riktigt trevligt hos Nille, många skratt blev det, synd bara att jag inte hade koll på klockan och gick tillbaka till Jessica och Perra =/..
    

Vid 11 fick jag köra syster och Johnnie hem till lägenhetsfesten och jag for hem till Grums. Pigg och danssugen som jag var försökte jag hitta nån som ville hitta på nåt. Men 2 killar var i stan och Maria hade sin systerdotter.. så jag hoppa i säng och slockna direkt!

          

       


Ja det var väl min lördag tror ja..



Pössen och kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela