Jennys tankar

Ihop tryckt!

Publicerad 2009-05-05 19:26:03 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så nu har jag haft fullt upp igen, tycker inte jag hinner med nånting.
Var iaf i stan och prata av mig idag, E är jättebra!
Tycker jag tänker bra och det är bra att jag har den insikten i det hela.. Och det är inte jag som har nåt att bevisa.
Hon tycker heller inte att jag ska ha dåligt samvete för att jag tycker hela gruppen är dålig!
 
Eftersom grums kommun inte verkar kunna hjälpa mig med dessa frågor nu, så förklarade hon så bra som hon kunde.

Hon tyckte oxå att jag skulle vända mig till nån annan när jag berättade att jag ringt tanten flera gånger, varit ner på kommunhuset och sökt henne utan resultat.

Inte så lätt att kolla upp detta själv och hon tyckte de var jättekonstigt att jag inte fick hjälp med det nu.
Ska ta tag i det igen, men jag börjar tröttna på tanten nu!!!

Sen så har jag haft seminarie idag.. Hualigen! Brukar tycka att seminarien är helt okej annars men nu var vi tvungna att gå fram och ställa oss att prata inför klassen. Brukar gå bra om mn får sitta, men nu var vi tvugna att stå!
Men det är braträning säger lärarna. Träning för vadå???

Ja tänk om du måste ha rapport för 3 läkare, ja men de är mitt jobb och jag har antagligen fattat vad jag åller på med då. Att stå och prata framför folk när man själv knappt fattar vad arbetet handlar om är inte samma sak + att det sitter inte 2 lärare och bedömmer en på en rond.



Iaf på söndagen så for jag och broder till Jörgen en snabbis, han fyllde ju 2-siffrigt =P.
Han fick såå fina svärd som jag hoppas hamnar på hans vägg snart =P.

Käkade lite goda chokladbollar oxå, Jörgen ville bjuda på chokladtårtan från helvetet, men de tacka jag nej till..

Tog en liten promenad till ica igår oxå, var riktigt härligt att få komma ut och gå. Går kanske inte så fort men ja kommer framåt iaf.



Min lille goe vän är sjuk oxå, lr sjuk och sjuk. Men han blev hämtad med ambulans iaf, kanske inte var så farligt, men det var ett uppvaknande för honom. Ska ringa och stri med han ikväll. Man får säga nej!

Det var E noga med idag, så ska jag tänka efter om jag säger nej för att hämnas, För att jag är Arg eller om jag säger nej för att det är bäst för mig och B.


Har oxå ringt folksam och försökt få svar på frågor som jag undrat, "pappan" är ju med på vissa punkter, och jag sa som det var och jag tycker inte han har nån rätt till dom punkterna. Han är inte med och det är jag som betalar..
Kanske lite snålt, men om ni låter mig förklara varför så tror ja ni förtsår..
Tänker inte skriva ut de här.för jag vet inte vilka som rotar runt här..


Har oxå haft ett mycket roligt samtal med Håkan, hahahaha Läkare är för roliga ibland!


ja det var väl en snabbversion av mina dagar, nu ska jag åka till Nipha och få mat och se på tv.


Pössen och Kramen

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-05-06 17:26:17

En sån fin mage du har. Saknar faktiskt min :) Nu är det inte länge kvar. Så spännande.. Hoppas allt är bra med dig. Kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-06 18:35:25

Bra att du tänker efter, men jag tycker också att du har en mera positiv inställning nu än förut! Det är inteOM du ska klara det, utan att du SKA klara det..Och det vet jag att du kommer att göra! Det kommer bara att finnas en förlorare här, det vet vi alla! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela