Jennys tankar

bebis

Publicerad 2009-05-21 18:28:51 i Allmänt,

hejsan hoppsan på er allihopa =) !!

Känner mig så osocial som alltid sitter inne och ugglar med tv'n och böckerna. Efter 13 juni så är det slut på tentorna, för ett tag iaf.

Har ju också grejat lite här hemma, det kliar i fingrarna.. Måste jue göra lite olika saker som har med bebben att göra, får spri ut det i små doser =P

Iaf hos mamma, har både jag och mamma svårt att låta bli tror ja.. Så där är sängen bäddad, ville se hur det blev jue =P. Ska köpa ett spjälskydd när jag hittar nåt jag gillar.. Villa ha de på mitt vis, inte bara köpa ett för att ha ett..

jaja så här ser det ut än så länge.
















Filten i fotänden är den jag ska börja sova med sen och ta med till BB...















Igår satt jag och pappa ihop skötbordet som jag fick av honom, spjälsängen som jag också fick av han satt jag ihop förra helgen...

Nästa helg så ska ja inte greja ett dugg med de, för jag ska vara chaufför hela helgen..
Sen är det tänkt att en helg tar jag skötbordet och en annan helg tar jag sängen.. Som sagt måste dela upp det i små doser =P


Kort på "min" spjälsäng och skötbord kommer senare..


Kramen

Kommentarer

Postat av: Jessica persika

Publicerad 2009-05-22 21:08:02

Gu va mysigt Gujje :D Komemr bli en fin fin mamma du ! Kram kram

Postat av: annica

Publicerad 2009-05-22 21:20:44

vad fint gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela