Jennys tankar

Torsdag

Publicerad 2009-11-20 00:08:16 i Allmänt,

Tjing tjong gott folk!

Idag har jag och plutt haft fullt upp, först så var vi hos pinglan/gumman/tant (eller vad vi nu ska säga =P) Anna och prins Linus på fika. Det bjöds på brölloptårta bullar och muffins, smarrigt värre! Annika A, Malin, Annika O och Vendela var också där. Så det blev massa prat alltid lika kul att träffa dessa tjejer, det var allt tur att man hamna inom vårdyket och träffa alla dessa härliga tjejer!

På slutet blev både Linus och Vincent lite kinkiga, så det var 2 små trötta gossar som sa hej då till varandra. Fast så fort vi kom ut, så kom plutten på att han inte var trött längre. Han gråt hela vägen hem och satan vad det regna, så nu är nya regnstället invigt vid massa regn =P. Väl hemma så fick jag först plcoka av mig själv och hänga upp regnstället. Sen blev det till att hänga upp vagngrejer och att troka vagnen, plutten sov iaf gott i vagnen i en halvtimme.

Vid 5 när mammut kom hem så tog jag och Vincent och körde mot staden för att hämta upp Nina och Jenny, sen for vi vidare hem till Charlotte och hennes lillprins Edvin. Charlott bjöd på jättegod mat, tror jag ska fråga efter receptet.  Sen blev det smarrig efterrätt också, så det blir nog ingen vägning denna vecka =P

På väg hem från Deje så gallskrek plutten hur länge som helst. Tror det var en rap lr magen som krångla.. Man kan jue inte direkt knäppa loss honom heller när man kör. Bytte iaf med Jenny så hon fick köra så satt jag där bak med plutten. Han lugna sig till slut och somna så vakna han när vi var i grums och tanka. Så vid 10 kom vi hem, så fullt upp hela dagen!



2 glada pinglor



Linslusen


Linus


Ännu en glad pingla


Nina



Jenny


Charlotte och E



kram



Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-11-20 20:24:56

Tack själv vännen. Ja, visst är det mysigt med alla dessa pinglor. :) Hör av dig om vi ska svänga förbi dig på tisdag. Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela