Jennys tankar

Dröm

Publicerad 2009-11-29 10:38:14 i Allmänt,

Godmorgon!

Drömmer så konstigt nu för tiden.. I onsdags efter Ugly Betty blev det nån blandning om tidningar, pluggning och lite bråk.

Jag bestämde över tidningen och gick igenom det sista, kollade sidor och allt va de nu gör. Var kanske inte på den bästa stället för att arbeta. Jag var nämligen på Blue Moon Bar och kollade så allt stämde i tidnigen, ett perfekt ställe att sköta arbetet på =P. Såklart var det på natten och nattklubben var öppen =P, de kom en kille som inte ville lämna mig ifred. denna kille har jag inte sett på flera år, men ja skriver inte namnet i alla fall =P.

Iaf så Matz var också på BMB och kom till min undsättning, i drömmen var han jättebiff och hade långt hår =P.
Så han sa till den här killen och sen stod han som en bodyguard så ja kunde jobba klart, snäll pöjk de =P.
Poff sa de så var vi på en liten träbåt där de hade ett zoo, inget vanligt zoo.. för det var så sunkigt och burdörrarna hängde på trekvart.
Och de hade skitläskiga apor, apor är nåt jag är livrädd för av nån anledning. Så jag kunde inte ta mig av båten för de satt en apa som hade smitit vid dörren.. Men man kunde ta en annan väg, bara de att de kom en flodhäst och nästan käka upp mig, hann precis ta mig upp ur vattnet och över "staketet". Då var vi i båtens kök, och det var jätteblött, prata med de som byggde såna här båtar.. De tyckte att ja men det ska läcka in vatten genom golvet, men inte sjunker den... Båten börja luta lite och jag tyckte väl att en båtjävel med zoo inte ska läcka in vatten genom trägolvet i köket.. Med trägolv menar jag plankor som låg brevid varandra på rad, typ som en brygga =P.

Det sluta iaf med att jag precis hann upp ur båten innan den sjönk, då kom jag på att min mamma också var på zoo´t. Så ja öppna dörren på båten som nu såg ut som en sko och drog ut min lilla mamma =). Matz den snälle stod på land och hejja på, innan han sträckte ut en arm för att hjälpa mig =P

Poff så var vi på en äng där min konkurrent satt och jobba på en annan tidning som skulle släppas och hon den skurken hade snott mina praktikanter. Så jag behövde en avledningsmanöver för att smita fram och kolla på praktikantpappren och ringa skolan och säga att de ska jag ha.

Matz sa med en gång att de fixar jag, så gick han ut på ängen ryckte av sig skjortan och spände musklerna och började smörja in sig med massa sololja.. haha

Men tjejerna sprang dit och jag smet in på "kontoret", skrev av praktikanternas deras namn och födelsedata.. Fick skynda mig, vet att det blev väldigt bråttom på slutet för tanten var på väg tillbaks.

En av praktikanterna hette iaf Ephrahim/Ephrahem Peptid och var född -88 =P


Ja de var nog allt


Pöss och kram


Kommentarer

Postat av: Lindaaa

Publicerad 2009-11-29 16:17:10

Hej, tack för grattis hälsningen :) ja

namnet är inte riktigt bestämt än men e lutar åt neo som va de ja ville ;)



Va fort han växer din lilla plutt o han blir sötare för varje gång :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela