Jennys tankar

...

Publicerad 2009-11-17 23:50:30 i Allmänt,

Tjosan!

Så ikväll fick plutt bada så han var helt ren när vi skulle börja med alla salvor. Ska va försiktigt med vatten ett tag nu.. Var ett helt projekt att få rätt salva på rätt plats, så ska de jue helst inte blandas.. Får se hur stackarn ser ut i morgon.

Annars har vi haft en lugn dag, längtar tills imorgon då jag ska försöka komma upp i tid igen och ta en promenix.. Är vädret alldeles för blött så tar vi wii istället..

Sitter och kollar på jay leno nu, en bra öppningereplik är tydligen: Vet du vad isbjörnen väger?
- Nej
- tillräckligt för att bryta isen
Låter bättre på engelska, men jaja..



ne nu får jag ta och hoppa i säng

pössen och kramen



Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-11-19 05:31:30

HAHA den med isbjörnen var ju bara för rolig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela