Jennys tankar

Farsdag

Publicerad 2009-11-08 23:10:28 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag är det farsdag, så vi har firat pappa med presenter och tårta. Självklart så hade Vincent också med sig presnter till morfar =).

En gullig kaffekopp och ett kort på plutten fick både farfar och morfar av plutten.




Dessa koppar var det de fick, de kommer ifrån Presentmarknaden, tycker de är så söta.
Så tårta blev det idag också, törs inte ens ställa mig på vågen.
Men får ta en promenix imorgon..

Jag och plutten tog föresten en promenad idag, inte sov han ett dugg. Han låg och titta som bara den, så jag fällde ner sufletten så han kunde se lite bättre =).
Min stora underbara lilla pojk =)

Imorgon ska jag och plutten och titta på blommar =).

Kramen

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-11-08 23:53:37

Nu kommer den tiden då han är nyfiken och inte vill sova i vagnen. Linus var likadan vid den åldern. :) Men det är mysigt när de är vakna också på promenad så man har nån att prata med. Även fast man inte får några kloka råd från dessa underbara små så kan man få ett och annat roligt ljud ifrån dem :)



Jag våga heller inte ställa mig på vågen :)



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela