Jennys tankar

hmmm

Publicerad 2009-11-23 23:38:42 i Allmänt,

Tjena!

Så plutten sover sen några timmar tillbaks och jag ska egentligen plugga. Måste skriva frågor på kapitel 5, men får gå upp tidigt imorgon istället .

Idag så tog vi oss en promenad vid 4, hur skönt som helst att få komma ut lite.
Imorgon är det tänkt att jag ska på babycafé, men vi får se hur morgonpigg jag är och hur mycket plugg jag får gjort. Idag när jag och Vincent traskade oss runt en liten runda så, plingar telefon när vi var vid UnoX som det inte heter längre men, ni vet tankstället där borta som har en jättegul skylt. Iaf så var det Anna i andra änden av telefon Stopp och belägg!
Bakom oss kom det en Linus och Anna så vi fick oss en liten pratstund i dugget =). Storprinsen Linus var förkyld, stackarn. Han var så söt, hade jag haft kameran med så hade jag tagit ett kort. Han satt och titta ut genom regnskyddet, med huvudet på sne.. Japp man smälter lätt för de små liven =).
Min lilleprins sov hela vägen hem och ytterligare 10 minuter i hallen, skönt för han!

Annars händer inte mycket, plutten fick prova dopklänningen.. Om man låte bli att knäppa översta knappen, så passar den perfekt. Hoppas bara han inte växer så mycket dessa veckor, annars blir det trångt åt han =P.
På lörda ska vi ner och ta dopkort, så då ska han vara riktigt utvilad.


Ne nu blir det sängen


Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela