Jennys tankar

Listat

Publicerad 2009-11-26 23:05:14 i Allmänt,

Lånade denna från MegaTezz.

Du heter
: Jenny

Smeknamn: Gujje & Nenna

Låt som när du är ledsen sörjer till: Har väl ingen direkt, finns många som kan få en tårögd

Vad tror folk om dig? Inte så intresserad av vad "folk" tror om mig, vet inte riktigt vad mina vänner tror
 

Vilken är din sämsta sida? Kan vara otroligt envis, kan också vara riktigt butter =P

Vad får du oftast komplimanger för? Jag får inte så många nu för tiden, mest Vincent som får =P. Men brukar få höra att jag är väldigt fin i utsläppt hår.

Vad säger du för att imponera på någon? Läser du DN, de e jag som är svin-Jenny..haha! Nej ja har ingen aning om vad ja skulle säga.

Hur imponerar man på dig? oj, finns många sätt

Brukar du skratta för dig själv? Japp, gjorde de precis

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?  Jag har blivit faster

Var bor du?
Grums, Värmland.

Trivs du där? Trivs och trivs, jag har tak över huvudet så man får väl vara nöjd. Vill inte vara kvar här hela livet, så när skolan är klar hoppas jag att ja kan ta mig nånstans.. Men jobbet får styra då.

Äger du några Converse? Nej

Brukar du bli för full? Nej, de va längesen.

Har du haft sex idag? Nej

Nästa mål i ditt liv: Klara tentorna och gå ner i vikt.

Hur svarar du i mobilen: Hallå! eller De e Jenny.

Vem ringde du senast? Broder

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Färdig?

Antal timmar sömn inatt: Känns som tre timmar, fast det är jue längre

Sov du ensam: Nej, har en plutt brevid mig

Brukar du komma i tid: Nej, det är alltid något. Oftast Vincent som bajjar, precis när man ska gå, lr så blir han akut hungrig. Ska väl inte skylla allt på honom, ibland blir planering bara väldigt fel.

När mår du bra: När min plutt är glad och när man får sova ut.

Hur känner du dig nu: Trött!

Vad tycker du om dina fötter: Alla fötter är äckliga.

Vad saknar du: Nån att dela alla Vincent framsteg med, inte riktigt samma sak med familj och vänner, Farfar, Lottovinst =P
 
Hade du en bra kväll igår: Nja, jag hade inte tråkigt iaf
 
Favoritdryck på morgonen: Vatten

Rakar du benen: Nja, nångång ibland.. Jag vaxar hellre

När brukar du oftast gå och lägga dig: Väldigt olika, men försöker vara i säng senast 12, somnar aldrig före 1 halv 2 ändå..

Är du blyg? Ja, eller det beror på situationen och vad det gäller

Vill du hellre ha mail än brev: Självklart brev.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jajjemän, har upplevt det EN gång. Jag såg Han och han skulle jag ha! Hoppas man kommer få uppleva det igen.

Har du spytt offentligt: Japp

Är du nöjd med ditt liv: Ja, finns väl alltid nåt att klaga på men det är bara småsaker

Är du allergisk mot nåt?

Vad är det värsta du vet? Svergies förbannade orättvisa lagar, Misshandel, djurmisshandel, mobbning, lögner.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika, just nu i slutet av året går det jue lite mer pengar =P.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?

Vad längtar du till? Dopet, jul, nyår

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut.

Vad är det finaste du fått? Min lilla älskling

Hur gammal är du: 27

Du samlar på: Änglar, minnen,..

Gröna eller röda äpplen: När jag var gravid var det bara röda äpplen som dög, nu är det gröna =P

När grät du senast: Igår, är ju så blödig nu för tiden.. Såg nåt sorgligt på tv

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nope

Vill du gifta dig: Ne ja tror inte de..

Är du bra på att laga mat: Nja, om jag anstränger mig så kan jag, men det är sällan jag slår på stort och lagar finmiddag..

Är du flygrädd: Nja, det är väl ingen favoritsysselsättning, men livrädd är jag inte..

Hur vig är du: Enligt mig så är jag vig och smidig som en panter =P, enligt andra som ett kylskåp.

Är du musikalisk? Nej, men "alla" kan sjunga vet ni väl =P

Tror du på ett liv efter döden? Absolut

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej!

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja

Har du kräkts i sömnen? Har jag säkert, var "spybarn".. Så jag spydde stup i ett tills jag var 9 månader..



Kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela