Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-11-07 22:49:44 i Allmänt,

Tjena tjosan!!
Nu när jag vet att alla som ska veta vet, så kan jag berätta att den 29:e när plutten blev 3 månader fick han en pappa på pappret =). Eller testet blev klart, men jag vet inte hur de funkar med allt pappersarbte efteråt.. Ska på möte på onsdag, så får se då vad som händer..

Idag har iaf jag och plutten varit hos farfar i borgvik och gett "farfarsdags" presenter, han tacka och sa att det inte hade behövts =P. Så sa han att jag skulle påminna honom om när morsdag är =P. Ja satt att det funkar inte åt andra hållet..

Vincent och Lasse, måste försöka få in att skriva farfar där och inte lasse =P.
De busade iaf och Vincent prova rösten och hade massa konstiga ljud för sig =P, klockan bara svicha iväg och poff så var klockan 9. Inte undra på att han var lite kinkig i slutet.

Min stora underbara lilla pojk!

Imorgon ska vi till morfar och fira, så nu har man käkat tårta varje dag typ. Blir att ta tag i vikten när denna vecka är slut. Målet med 5 kilo innan jul är iaf avklarat så jag tänkte satsa på 5 till. Får väl se hur de går, inte hela världens om den skulle gå åt skogen..

Imorgon hoppas jag på lite bättre väder så man kan ta en promenix.

Bjuder på en favorit i repris =P




kram kram


Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-11-08 00:00:14

Åhh, mitt favoritkort på min lilla favoritkille :) Så underbart go och vacker. Man blir bara sååååå kär. ;)

Postat av: cissi

Publicerad 2009-11-08 12:27:03

SÅ UNDERBART SÖT HAN ÄR LILLE PRINS VINCENT!!!

kramar till den lilla familjen

Postat av: Lindaaa

Publicerad 2009-11-08 13:21:01

Sååå söt :) svaren på frågorna har ja nu publicerat i ett inlägg på min blogg :)



Kram

Postat av: Milla

Publicerad 2009-11-08 14:56:45

Man kan inte låta bli att le när man ser bilden. Så söt!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-09 22:34:33

ÄLSKAR detta fotot, han kommer verkligen till sin rätt på det!!! Kramiz m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela