Jennys tankar

Utmaning

Publicerad 2009-11-19 23:32:13 i Allmänt,

Såg   denna   utmaning   hos   Linda   så   den   måste   jag   jue   göra   =P

4 AV MINA FAVORITPROGRAM:

♥ Top Gear
♥ Desperate housewifes
♥ Ugly Betty
♥ Ice road truckers (nåt jag börjat kolla på när ja inte kan sova =P)

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR:

♥ Myste med plutten
♥ hitta dopklänningen
♥ Tog en promenix
♥ Hälsade på Pappa

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:

♥ Dop
♥ mer julklappsshopping
♥ Pluttens första julafton och nyår
♥ Första advent

4 FAVORITRESTAURANGER:
Skippar denna, tycker inte de borde få kallas restaurang, de jag vill skriva..


4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:

♥ Att plutten får vra frisk
♥ klara tentorna
♥ hitta en bra kille 

Kommentarer

Postat av: Åsa ✫

Publicerad 2009-11-20 22:27:57

Ja den serien är grymt bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela