Jennys tankar

Fru Granholm

Publicerad 2009-10-11 22:51:22 i Allmänt,

Hej hopp!!!


Så idag har vi varit och hos Anders och Nipha, de bjöd på supergod mat!!

Och gissa vad, de har GIFT sig =), vi som pika så förra året. Så gifte de sig i smyg den 21 september =).
Grattis Grattis jättestort Grattis!!

Efter lite tjat idag så fick vi se bilder och de var sååå FINA!! Vit klänning och kostym =).
De var inget kyrkligt utan de gjorde det på kommun, synd att jag inte sprang på dem, var jue också där den 21:e =P.


Ska försöka få tag på ett kort så ni också får se =).

Så nu får de fixa en bröllopsfest så vi får fira dem =)..


Har inte så mycket mer att skriva om faktiskt, känner mig helt trött på allt, lr inte min lille plutt då. Finns inget som kan få mig så lycklig som hans lilla leende!
Han är så fin, världens bästa finaste lilla bebis om jag får säga det själv då =).




pössen och kram






Pössen och kramen

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-11 23:11:04

han är så otroligt sööööt! & växer så det knakar gör han oxå ser jag :D, vilka vackra ögon!! kul att kunna följa din blogg igen !! Tack för grejjern oxå!!!

Postat av: cissi

Publicerad 2009-10-12 10:10:27

en riktig sötis är han,kramar till er

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-12 10:44:13

vilket charmtroll! stackars tjejer om 15 år ;) när kommer ni och hälsar på hos mig då? kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-12 11:04:40

Hej vännen! Visst är han söt som socker, det är verkligen inte bara du som tycker det, hihi... Kramiz M

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-12 11:54:28

Imorse var han SÅ go´först bytte mormor bajsblöjor

1 gång, sen var han med o låg på golvet när jag gjorde morrongympan, sen satt han i babysittern när jag duschade och när jag åt frukost och DÅ kom det världens längsta o ljudligaste pruttar IGEN... som resulterade i massor i blöjorna IGEN :-) Ingen är så ljuvlig som Vincent på skötbordet, skrattar o ler o pratar så det är ett kärt nöje att byta blöjor på honom!

Kram Mamma/Mormor

Postat av: Åsa ✫

Publicerad 2009-10-12 20:06:05

Gud så söööt :) Kan man få låna honom någon gång ;) Men kan inte lova att du får tillbaka honom ;)



ja super söt bild på mina älsklingar :)

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-10-12 20:09:27

Du har verkligen lyckats Jenny! Han är så otroligt söt lille plutten :) Ses imorgon hoppas jag. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela