Jennys tankar

Igår

Publicerad 2009-10-08 12:33:12 i Allmänt,

Skrev detta igår men det blev tydligen inte utlagt... jaja här är de iaf..


Halloj på er!

Idag har det inet hänt mycket här, försökt plugga en del men det går segt framåt..
Man har jue inte direkt tid att sitta och plugga i 2 timmar i streck, så det blir lite hoppigt! Men de ska gå..

Har badat plutten också, snart dax att skaffa större balja, jäklar i min lilla låda va han plaskar.
Antingen så sprattlar han med benen lr så sätter han dem mot kanten och trycker sig bakåt med en väldig fart.
Tyckte det var jobbigt att amma han förut när han satt fötterna i magen och tryckte sig uppåt, men de va ingenting emot nu. Får hasa ner han flera gånger, om jag sitter upp så får man inte lägga fötterna åt det hållet armstödet är =P

Vi har varit och hälsat på morfar idag oxå, tog en promenad i blåsten, har blivit lite slarvigt med promenaderna nu.. Känner mig inte manad när det regnar och nu när jag försöker plugga tycker jag en promenad tar för mycket tid, fast jag vet att vi båda blir piggare av de..

Imorgan ska vi traska till vårdcentralen iaf, jag ska lämna nytt urinprov. Tabletterna har inte hjälpt ett dugg, lr jo det är inte riktigt lika illa som förut men det är inte borta..


Tack för era peppande kommentarer!
haha du va go du är Anna, kanske ringer dig när jag väl står där vid postlådan =P.



Ne ska upp tdigt imorgon, nu blir det natta!


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela