Jennys tankar

jaja..

Publicerad 2009-10-27 23:11:26 i Allmänt,

Tjena tjosan!

Så idag var jag och titta på den andra lägenheten, som låg på 3:e våningen! Den blir de inte.. Blir skitkrångligt varje gång man ska handla, tvätta, ja vad som helst.. Kan jue inte lämna plutten där nere medans man springer upp med tvätt varor lr annat och jag kan jue inte lämna han ensam i lägenheten..

Ne, måste hitta nån längre ner..

Iaf så följde broder med mig idag när ja skulle kolla på lägenheten.. Vi blev ganska tidiga så vi gick till orrbyhallen, broder knalla in och jag stod kvar utanför med plutten så jag skulle slippa knäppa upp alla grejer, ja lite lat får man vara..

När vi står där och väntar, gissa vem som kliver ut..
Hon tyckte säkert att de var värre än vad jag tyckte =P..

Fan fan fan tänkte jag och vände bort huvvet..
Ett hej hörs och ja sa hej tillbaka..

Får man titta på honom?
jag sa ja... Jag  ville säga Varför de? Har du inte kvar tidningen!
Men nej, ja kan vara trevlig så hon fick väl kika lite..
Fråga om jag var ute på promenad..

Ja, sa jag! ska kolla på lägenhet..
Jaha, 2:a lr 3:a..
2:a..
Vart då?
Ja där borta nånstans, sa jag och vifta lite med handen åt nåt håll.. 
Inte säger jag vart jag tänkt att flytta.. Även om det kommer fram snart än då..
Lite hummande och ja'ande från hennes sida, sen.. Ne jag får väl gå..
ja, säger jag!


Inte ett ljud om att plutten var söt, stor, lik nån, inte ett ljud om honom!!
Jag fråga inget utan höll allt kort, har inget att fråga lr säga ändå.. Inget hon vill höra iaf!




Nu till nåt roligare!
Min moste kom på besök idag, hon hade stickat jättefina grejer till plutten, så de kommer det kort på någon dag =). Hon är snäll, hon min moster, världens bästa moster till och med =)!!
Massa tjat och prat blev det, sen spelade hon och mamma wii.. Gunnel var skitduktigt på att nicka fotbollar, lr inte =P
Måste bli kalas lr nåt snart, inte sett släkten på evigheter känns det som =/.

Just de köpte jue nya nappar till plutten för nån vecka sen, stora som bara den..
Ska ta kort på nappen han hade innan och den nya så får ni se jättedelen som ska in i mun =P



Ne nu blir det lite sista minuten plugg!

Pöss och kram




Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-28 18:53:12

Jag tror inte hon sa nåt för hon inte vågade erkänna vilken söt plutt du har!!!! Ljuvlig är han det vet vi alla! Hoppas det gick bra med tentan, och att du funderat klart angående lägenhet??? Kramiz m

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-28 18:59:28

Vem är HON?nyfiken

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-29 08:50:44

Hörrö durö vad menar du med -hoppas det blir kalas lr nåt snart bla. bla. bla... du borde ha på dina fem att din mor jublilerar inom 1 vecka så du får allt träffa hela släkten + fler därtill :-)))

Mor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela