Jennys tankar

Mail från Annika O

Publicerad 2009-10-02 19:58:28 i Allmänt,

Det stora bekymret var att ta reda på när männen

            tänker som bäst...

 

            Efter många år av forskning så har man äntligen

            kommit fram till hur det egentligen ligger till...

 

            Alla resultat visar på att männen tänker absolut

            som bäst när dom har samlag....

            Hur kommer det sig då undrar man....???

            Enkelt, då är ju kabeln kopplad till

            huvuddatorn.....




 
En jude och en norrlänning satt i bastun då juden sa.
- Jag ser att du också är omskuren.
- Omskuren?!! Nej här i norrland kallar vi det för slitage.


Den lille killen fick följa med pappan till badhuset och bada bastu.
Bredvid dem på bänken satt en man som pojken studerade noga.
- Vilka stora fötter farbror har, sa pojken.
- Ja, lille vän. Det beror på att jag vandrat mycket i mina dar.
- Farbror har väldigt stora händer också.
- Det är inte så konstigt. Jag har arbetat och slitit hårt ända sedan
ungdomen. Då får man stora händer. Pojken satt tyst en stund. Sedan
utbrast han: - Men kissat kan farbror inte ha gjort mycket!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela