Jennys tankar

Snabb uppdatering..

Publicerad 2009-10-24 03:06:37 i Allmänt,

Tjenis!

Så igår, lr förgår blir det väl nu.. =P
Så var vi 20 glada pinglor som begav oss ut för att äta och skratta ihop. Maria och Malin var det som skulle firas och både fast personal och vikarier begav sig ut.
Camilla med magen, så söt mage, nästan så man sakna magen lite. Snart dags för henne =).
Det han bli många skratt under kvällen, en klantig kille spillde rött vin på Annika också och inte sa han ett ljud lr erbjöd nåt. Dålig stil!
Han hämta servetter så fick de torka, nästan så man hade lust att spilla tillbaks lite =P..
En jättetrevlig kväll blev det, synd bara att folk fyller jämt alldeles för sällan, man träffas inte alls ofta. himmla kul att man fortfarande räknas med oxkså =), satt helt salig i soffan och berätta för syrran när Marita hade ringt =)!


Har hunnit med att träffa Linnéa med barn också, en riktigt roligt stund med livlig =). Annie är för söt, ja det är Emilia också.

Fick en länk från Annica, så jag skickade efter detta fina album och fick det helt Gratis! Tackar så mycket!!




Kunde inte motstå att köpa dessa till älsklingen heller, tyckte de var så söta.. Fanns i rosa också..




och sist men inte minst vill jag tips om denna länk, orkar inte göra den som en riktigt länk men men här är adressen: http://www.tryckdig.se/
Var precis in och betällde en almenacka därifrån (vet att jag stavade fel =P), man kan välja vad man vill ha för bilder, få viktiga datum förtryckta, bestämma färg och allt sånt själv. 
Får se om jag är lika nöjd när de kommer med posten, men det såg snyggt ut tyckte jag.

Ne nu måste jag hoppa i säng!

Pöss och kram



Kommentarer

Postat av: annica branting

Publicerad 2009-10-25 13:18:42

Visst var det bra?! :) Gratis är gott. Jag har inte fått tummen ur att fixa nåt än, får skynda mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela