Jennys tankar

Sur!!

Publicerad 2009-10-13 14:26:45 i Allmänt,

Ringde precis kommun, tror hon börjar tröttna på mig.. Räcker att jag säger mitt namn så visste hon vad jag ville, hann inte ens fråga =P.
Stönig tant tänker hon säkert om mig =P..


ÅÅÅHHHH blev jävligt förbannad det drygas ut ännu mer, gissa vad pappren vi fick 22 september som skulle skickas in snarast.. Guess what, de fick hon förra veckan och de börjar inte med ärendet förens de har pappren från båda.. Så det är 10-15 dar från det datumet nu.. ÅÅÅÅHHHH jag blir ta mig fan tokig på detta..

Ringde mamma och svor några väl valda ramsor, hon försökte göra ursäker ja men man ska ju köpa frimärken och bla bla. Tror knappast man sätter frimärken på ett förfrankerat kuvär..

Hur svårt ska det vara, antingen är han din lr inte.. ibland undrar jag vilket jag ska hålla tummarna för!!


SUCK!!




Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2009-10-13 23:12:44

Fan vad jobbigt! Hoppas det löser sig snart iaf. Och har man inga frimärken så går man till ICA och köper det. ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-15 07:56:57

Förlåt Jenny, jag menade att du vet hur slarviga killar kan vara, -inte så noga, jag hinner.. Han har väl inte visat hittills att han är så snabb i vändningarna eller såvärst mogen överhuvudtaget så det var kanske inte alls förvånansvärt att han inte fick tummen ur o postade brevet. NU är det gjort så nu äntligen ramlar det på så du får lite lugn o ro.

Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela