Jennys tankar

Tisdag

Publicerad 2009-10-20 21:47:51 i Allmänt,

Hejhopp!!

Så idag följde jag med Anna på babycafé, tog oss dit på 20 sekunder, herre jesus vilket tempo dessa tjejer gick i. Flås på så gott ja kunde =P, vi var 5 tjejer som gick från denna sidan av grums..

Iaf väl där så fick ja se att det var jue Annika som hade de, henne har jag firat midsommar med ett x antal gånger =P.

Hon tyckte jag kunde ta med mamma nångång så de kunde skvallra lite =P.

Iaf var riktigt kul att se så många små söta bebisar i olika storlekar, själv sa ja inte så mycket satt mer och lyssna på de andra. De berättade om sina barn och annat kul som hänt.. Känner att jag inte riktigt har så mycket erfarenhet, men det var himmla kul att lyssna på dem.

Efter att ha ammat Vincent klart så begav vi oss till affären och bytte en vinstlott, vann inget mer =(.
Man kan inte ha tur jämt =P. efter de så blev det en promenad till Centrum, passa på att lämna lite pengar och fick en lång pratstund med de goa tjejerna som jobbade. Blev kvar till 3, så man hann prata en hel del =).
Längtar redan till torsdan då man får träffa nästan hela gänget =).

Ne nu blir det snart mer plugg, hårdplugg för mig fram till nästa onsdag


Kram kram

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-10-21 09:55:08

Har vi ett babycafé här i Grums? Var ligger det?

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-10-22 10:01:42

Nu fatta jag varför du hade skrivit till mig om detta :) Det var ju inte denna Tessan du skulle ha skrivit till :)

Hahaha..



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela