Jennys tankar

Godmorgon

Publicerad 2009-09-24 08:56:18 i Allmänt,

Tjo!

Har precis stått på crosstrainern och ska snart in i duschen.. Tänkte bara kladda några rader innan plutt vaknar..
Inatt har jag drömt massa konstigt, med håll i er nu, med reklamavbrott (!).
Tror rånet kan ha haft viss inverkan på min dröm, fast jag råna inte nån har jag för mig.. Har för mig att jag rädda nån lr nåt från nån liga.. Iafåkte vi 3 motorcykel och de jagade oss med en svart bil, vi körde utför ett stup, för vi hade sån där flyggrej på ryggen.. Så skullle vi flyga till mötesplatsen, men det var dimma så vi hamna helt fel.. Vi landa i nån stor buske vid ett slott  i ställe, där sprang det en skitstor hund och då menar jag stor för vi nådde typ till knäna på den..

Sen var vi på nån båt, som skulle ta oss till rätt udde, för hunden pekade ut vart vi skulle =P. Men kapten på båten försökte döda oss genom att först krocka med ett berg och sen vända för att köra tillbaks till bryggan, där vi naturligtvis hoppade av.
Väl på bryggan så var det kaos båtar sjönk och människor simma ja, lite mer hände de men orkar inte skriva för det blir så krångligt..

Ja det sjuka var jue att det var reklamavbrott för barngrejer i drömen.

Jo det där rånet, jag är fruktansvärd imponerad av av de där tjuvarna. Det borde man jue inte, man borde jue tycka att det är rent åt helvete. Men ingen blev skadad och visst det är fel att ta, men fan vilket sätt de gjorde de på. Så Smart!! och just att komma undan med de..  Imponerande, inge gamal flyktbil här inte..



Ne nu blir det dusch och frukost..



kram

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-24 09:52:12

Hej. ja jag köpte bröstKräm innan wilma föddes faktiskt för jag räknade lite med att det skulle bli så här i början å guuud va bra den är!!! Jag drömde oxå nått om rånet inatt men jag kommer inte riktigt ihåg, konstigt det där vad olika grejjer kan påverka drömmarna... ska bli spännande att höra om sittningen oxå !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela