Jennys tankar

Kil

Publicerad 2009-09-14 00:03:20 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!!

Så idag har jag och Vincent varit i Kil och hälsat på farbror Magnus. En av Vincent's favorit farbröder =).
Magnus pappa skulle åka till Munkfors, men han var tvungen att vänta tills jag och Vincent hade kommit, för att få en pratstund med lille Vincent. Magnus pappa är så snäll, fick kuddar och en leksak till plutten idag. 

Anders kom också över, riktigt trevligt att träffa den lilla muppen. Var evigheter sen jag träffade dessa kilsfarbröder. Blev lite prat om hår, deras hårfästen börjar krypa bakåt nacken =P.
Blev också lite prat om underhåll och annat..
Vi tyckte att Anders ska skaffa barn, för han är jue den enda utav oss som har fast jobb och ekonomi till att skaffa ett + att hans mamma tjatar om barnbarn =P.
Så vi förslog att han skulle ringa upp den ryska tjejen igen =P.

När Magnus pappa och Peter åkte och Anders gått hem till mammsen för att få mat satt så knallade jag och Magnus till tv'n. Plutten följde naturligtvis med, så han fick massa grabbsnack när han satt i Magnus knä. De var så söta så =P

Sen kom Thomas över, han gjorde det han gör bäst: Mobbas =P haha..


Så vi har haft en riktigt trevlig dag!
Mycket prat, lite tv-tittning och lute mobbning som Thomas stod för =P.

Plutten var så snäll och söt hela tiden, lite gnäll när han ville ha mat bara.
Var så kul att få träffa min söta killkompisar igen, de är så snälla och ställer upp i vått och torrt.

Magnus och en sovande plutt



Thomas


Efter att ha suttit i kil med grabbarna så tog jag och Vincent en tur till Morfar, han ska jue snart sitta barnvakt. Tror vi båda är lite nervösa, ingen tröstar så bra som mamma vet ni. Och morfar är nog lite nervös över hur de ska gå =P.. Men morbro är jue med så Vincent får sig en grabbkväll och jag mig en tjejkväll, så vi får nog en varsin lyckad kväll.


Idag skickade jag iväg ett sms också, känner att snart kan jag inte göra mer.. Men ska ringa imorgon och höra annars får det bli plan B.
Nu ska det bli gjort!


Natti natti på er

Kram

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-09-14 10:45:29

då får vi fixa ihop nåt spännande :P tänker mig första helgen i oktober! då har alla fått lön och så är dom bästa lediga ;) kraam

Postat av: gaby

Publicerad 2009-09-14 11:17:15

å ja e en av dom bästa.. :) haha.. men nu blev ja ju nyfiken.. varför ska han sitta barnvakt?? va ska lilla jenny då hitta på?? Ha de gott gumman. kram!

Postat av: gaby

Publicerad 2009-09-14 11:17:44

å ge sötnosen vincent en stor puss från mig :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-14 18:20:46

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela