Jennys tankar

Lite tjöt

Publicerad 2009-09-02 11:13:55 i Allmänt,

Hej hopp!

Ja, så igår blev det en liten tabbe, fan! jaja

Idag ska jue jag och plutten på kalas, ja självklart ska resten av familjen med. Mamma kommer och hämtar oss senare idag =).
Har hunnit med en hel del idag för att vara jag liksom.. Badat plutten, han brukar bada på kvällen men han var så bombens trött igår när vi kom hem.. Iaf så är han ren och fin nu, han ligger och sover i min säng.. håller tummarna för att han sover en stund till så jag hinner greja lite.. Han är matad, jag är duschad och matad, jag har mailat iväg lite kort till mamma, har ritat lite på tack-korten och nu sitter jag här.

Då gick vi ändå upp vid 9, så jag tycker de va bra gjort för att vara lata jenny =P

Får väl ta och få tummen ur röven nu och börja greja lite..

pöss på er!



Kommentarer

Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Publicerad 2009-09-02 22:08:56

Hoppas det är okej att jag tipsar dig om några tävlingar jag har igång? Två är barnrelaterade och en är med ett fint smycke



KIka gärna in och tävla, man behöver inte länka om man inte vill



http://www.annakarlsson.se/blogg/2009/08/29/tavlingutlottning-frogbike-sparkcykel-i-tra-for-de-minsta/

Postat av: Therese

Publicerad 2009-09-02 22:40:46

Skoja inte! Jag har hur mycket spindlar som helst här, det är jättehemskt!

Jag bor alldeles bredvid orrbypizzerian (eller vad det nu är där). Tvestjärtar har jag haft här också, så det är inte att rekommendera att flytta hit. (Eller så är det så att iaf spindlarna flyttade in i lägenheten tillsammans med alla kartongerna jag hade i Christians garage på industrihotellet i Älvenäs.)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela