Jennys tankar

Tjejkväll

Publicerad 2009-09-20 19:54:56 i Allmänt,

Tjenis Tjenis!!

Så igår drog jag, syster och mamma mutter till staden, vid 6 brummade vi iväg. Vi började med att käka på Hollywood,  hur smarrigt som helst, en liten efterrätt slant oxå ner =P.
Vi satt där och prata om dittan och dattan, sen var det dags att dra vidare till Löfberg Lila Arena. Japp vi skulle på Ladies Night, det var hur bra som helst. Massa skratt blev de, mycke bätte än jag förväntat mig! 



Trodde inte Stenmarck och Andreas var så komiska och kunde spela..
Hoppas på att de kommer nästa år oxå, för jag vill gå igen!!  Satt och tänkte att detta borde Centrum ha gått på!
I slutet så skulle Stenmarck och Andreas spela upp en sceen, det blev danssceenen i dirty dancing. Så Andreas hade vit klänning och vita tygskor =P. 

Pappa fick jue sitta barnvakt och det hade gått jättebra =), om 2 veckor är det jue dags igen för de. Så de e tur att de gick bra. och nej, ja satt inte som en vansinnig morsa som ni ser på film och ringde hem stup i ett..

Skickade ett sms vid 8 och frågade om plutten sov, kunde inte låta bli, men det blev bara ett. Vi var jue hemma vid 12, så det var jue inte så många timmar det handla om heller.

Så plutten fick en rolig killkväll med morbror och morfar och jag fick en trevlig tjejkväll med mamma och syster =)

det var nog allt för nu

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Annika.A

Publicerad 2009-09-20 20:15:47

Låter som en görsköj kväll, min kompis med arbetskamrater hade också vart där och dom var helnöjda!

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-09-20 21:10:54

Åhh, du är en tuff mamma du. Jag vågar knappt låta farfar gå promenad med Linus runt kvarteret. =)

Önskar att jag inte hade sånt kontrollbehov =)



Ska snart planera in den berömda lunchen som jag skrev om för nån vecka sen eller två =)Bara lite grejer kvar att göra med namnbytet och så.



Hopas allt är bra med er. Vi hörs och ses. Kramar

Postat av: ANNIKA O

Publicerad 2009-09-20 21:46:13

Oohh!!! Hade också velat gå:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela