Jennys tankar

Centrum

Publicerad 2009-09-09 22:47:58 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag har jag och plutten haft fullt upp =), en riktigt trevlig dag har vi haft.

Vi var jue till Centrum idag och hälsade på alla tanter, hur roligt som helst att träffa alla goa tjejer!
Massa prat och fika blev det, Gabby och Nicholas kom oxå så det var fullt hus sen när eftermiddagsjobbarna kom =P.

Plutten var så snäll hela tiden och gråt nästan ingenting =). Var så kul att träffa alla, måste gå och hälsa på snart igen =).
Lite prat med Malin om singelparty, jag sa att nästan alla mina killkompisar är singlar. Så, så svårt borde de jue inte vara att hitta en snäll och trogen pojk. Jag har jue världens bästa killkompisar och de måste jue ha massa snälla kompisar i sin tur. Eller så får jag ta och bli kär i nån av mina killkompisar =P.

Fast jag tycker att Centrums singelparty låter som en bra idee=P




















Efter Centrum gick jag och vincent för att posta brev och sen bar det av hemåt. Var tvungen att få i mig lite mat.

Sen har de inte hänt så mycket, var hem med Sara missen, pratat med Magnus muffen.

Ne nu blir det lite tv innan jag dyker ner i sängen.

Pöss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela