Jennys tankar

Tummen sitter kvar =P

Publicerad 2009-09-07 21:46:38 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag körde jag mamma till stan, de på hennes jobb +  mamma då är på kurs. Det lustiga är att de är på kurs i stan, fast de får bo på hotell allihopa ändå =P. så skulle det vara här i kommun!

Iaf så passade jag på att åka hem och kolla posten, har fått min journal från förlossningen nu =).. Ska läsa den lite bättre imorgon.. Ska bli kul att se vad det står, har jue ingen koll alls på de sista..

Vill jue som sagt ha detta testet gjort nångång och idag på hemvägen såg jag T, så ja stanna 10-15 meter framför honom och slet fram mobilen och ringde kommun.. Tänkte att de 2 lyckas jue aldrig få tag i varandra av nån konstig anledning.. tyvärr så skulle Tanten vara tillbaks klockan 10 och detta var 9 =/.. 

Men får ja chansen nån mer gång så tar ja den, fattar inte hur 2 personer som söker varandra aldrig lyckas prata??

Jaja 3 månader brukar de ta, annars är det upp till mig att släpa han till domstolen och han blir tvingad, blir det inte gjort så kommer farbror blå och tvingar honom om jag fatta det hela rätt..
Vincent är jue ändå 6 veckor, hur lång tid ska det behöva ta??
Inte har de skickat ut några papper heller.

Ger det en vecka till annars får det bli plan B. Måste säga att det är jävligt dåligt med hjälp man får som ensamstående när det gäller vissa grejer..

Tur att man träffa den där journalisten som berättade vilka papper jag behövde och vart jag hittar dom. Ingen har nämt ett ord om det till mig, de tycker ja är skitdåligt!!


Ne nu ska jag sluta klaga!

Det går undan nu med Vincent, händer mycket varje dag nu =).



Imorgon blir det fullt upp igen, ska hämta mamma, hämta ut biljetter och ta en sväng på ikea..

det var allt för nu..



Kram kram


Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-09-07 21:58:41

Hehe ja jag skulle också bli nyfiken om någon skrev så och sen inget mer :P Jag skrattar i "smyg" åt en patetisk människa som garanterat kommer ta åt sig om den läser ;)

Postat av: Therese

Publicerad 2009-09-07 22:47:01

Tack, lite skratt-förstärkning är aldrig fel HAHAHAHA :P

Postat av: Erika

Publicerad 2009-09-08 13:33:06

Tack så mycke :-)

Postat av: linda

Publicerad 2009-09-08 15:47:16

Tack så mycket för kommentaren på min blogg :) joo visst är den fin men nu vill ja att tiden ska gå så ja får innehållet nångång :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela