Jennys tankar

Hihi

Publicerad 2010-04-03 20:54:36 i Allmänt,

Hej hopp!

Så igår tittade jag och systre på Upp, riktigt jäkla bra film. Håller samma klass som bilar och ni vet jue vad jag tycker om den =).
Måste ses fler gånger!!

Syster stanna även under natten, har jue dubbelsäng nu, så hon tog den sidan som inte är "min".
Plutt sov i sin säng, men jag är jue van att ha plutt brevid mig, så fort Jossa rört sig under natten har jag varit där för jag trodde att det var Vincent som kröp mot kanten =P. Hahaha stackars Jossa.
En gång vakna jag till och med och fick se att det var Jossas armar jag drog i, Oj, då sa jag och somna om =P.
De andra gångerna vakna jag inte till medvetande utan de sker på ren reflex, men enligt Jossa så var det mer än en gång jag var där och skulle skydda Vincent från att ramla ur sängen =P.

Var rena lyxen att ha syster här på morron även om jag fick kliva upp halv 7 och vänta på att syster skulle komma upp. Men jag kunde ta en dusch utan att stressa =). Kunde passa på att diska medan Vincent blev matad av moster =). LYX!!


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela