Jennys tankar

Inflyttningsfest

Publicerad 2010-04-11 20:24:08 i Allmänt,

Hejsan hallå!

Så igår var jag på inflyttningfest hos Christer och Marie =). Var så jäkla kul att träffa kompisar igen och bara vara Jenny.
Slank ner både vin och cider, men  riktigt kul var de.. Bara att klä upp sig var skitkul, tänkte innan jag åkte att jag kanske gjort mig iordning lite för mycket, men skit samma tänkte jag sen, så sällan man får klä upp sig så man får ta chanserna när dom ges.

Förberedelser =P:



Kvällen bjöd på nytt folk och många skratt..

Marie: Han har inte legat på 7 år
Rolig kille: de tror ja inte, sitter han upp och sover lr? Hahaha ja efter några glas och mycket skratt så blir detta skitkul!

Vid 2 följde Mattias mig hem till syster, efter viktigta instruktioner från border:  Nu följer du henne ändå fram till dörren, inte till parkeringen, till dörren och du ser till att han kommer in.

Broder gillar inte ideen på att jag ska gå 200 meter själv på kronoparken =P.

Kommer kort och mer detaljer senare, sliten idag så nu ska jag slöa på soffan..


Man blir trött av drickan =P



Bark gör ett försök på att bli trött han också =P


Men det ville sig inte riktigt, han var pigg hela kvällen..


Katrin och Camilla tittade förbi =)



Kramkalas, med kvällen värdinna, Marie


Dagen efter, sov hos syster så innan bakismaten sprang vi på hennes klasskamrater som satt och sola =)


Kramen


Kommentarer

Postat av: angelica mamma till noah

Publicerad 2010-04-14 21:53:46

Kusin Katrin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela