Jennys tankar

JIPPIE

Publicerad 2010-04-28 16:17:11 i Allmänt,

Så glad idag, fick nämligen beskedet på tentan jag gjorde för ett tag sen..
Och jag är GODKÄND =)!!!
Så gött att få bort den stora tentan, den var på 12 högskolepoäng. Är så jäkla glad, så ja får nog sätta mig och grina glädjetårar ett tag. 
Nu känner jag mig jättepeppad inför nästa tenta! Nu fan ska ha här pluggas!

Så skönt att få bort lite, även om det är en bit kvar.
Nu ska vi kämpa på i en högre växel, nu ska det bli plugg hela kvällarna!

GÖTT GÖTT GÖTT!!!

det var allt för nu!


Pössen


Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2010-04-28 23:18:40

Grattis vännen! Såååå glad för din skull. Bra kämpat! Kram <3

Postat av: Milla

Publicerad 2010-04-28 23:25:16

Vad roligt! Grattis. :)

Postat av: annica

Publicerad 2010-04-29 00:02:59

Grattis! Vad skönt. Du är så duktig gumman! Krama prinsen från mig. KRAM

Postat av: cissi

Publicerad 2010-04-29 11:43:35

GILLA GILLA GILLA!!

Postat av: JessicaPessica

Publicerad 2010-04-29 12:43:53

GrattisGrattis!! =D

Postat av: Annika.A

Publicerad 2010-04-29 15:32:34

Vad kul, stort Grattis!!

Postat av: Angelica mamma till noah

Publicerad 2010-04-29 16:01:08

Hej Hej, har inte kunnat komma in på din blogg på ettag därmed inte svarat.



Babycafé är ett bra ställe att öva på, men där är det heller inte så farligt tycker jag.



Ja alltså, det är ju så svårt att veta hur man ska försöka "bota" min sociala fobi, för vissa dagar har jag inte sociala fobi känslor/tecken alls och vissa dagar är det förfärligt.



Det kommer oftast då jag är trött, när det är jätteljust i ett rum tex. eller när det är varmt. Annars är det inte så stora problem med det..

men det är jobbigt:/



läkarhjälp har jag testat och tycker inte det funkar, men avslappning har jag itne testat än, borde testa:)



Nej det är ju inget som går över på en natt, men nu ska det funka, jag har bestämt mig hehe :)



idag var jag nere på skolan och åt lunch med nåra kompisar, det va fullproppat med folk där inne, men det gick jättebra!:)

Kram

Postat av: gaby

Publicerad 2010-04-29 16:18:45

göttmos!! grattis :)

Postat av: JessicaPessica

Publicerad 2010-04-29 17:14:46

Hej igen :D Jag skulle behöva din adress, sökte på eniro men den fanns inte =/ ska skicka inbjudningskort. Du kan ju mejla den eller sms:s. Kram Kram

Postat av: Gela

Publicerad 2010-04-29 21:30:02

Jasså, dom är fina :)



Va? finns det? det måste jag kolla upp.. du vet inte vad det heter?



JA träning ska ju vara bra sägs det, och det tror jag på till viss del. man får tänka på nått annat än hemmet och barn då. Men jag känner inte at tjag har tid tyvärr.. eller tid har jag men ingen barnvakt då jag skulle kunna träna tyvärr.



Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-30 08:34:45

Jag sa ju det!!! Jag sa ju att allt skulle vända för dig, prövningarnas tid är slut, och nu börjar många spännande saker att hända tror jag!! Hela du sprudlar av en ny sorts, jaa, vad ska jag säga, jag har sett det de senaste gångerna vi träffats, men kan inte sätta ord på vad det är... Följer med spänning allt som ska komma i din väg min vän!! Kramiz m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela