Jennys tankar

Påskafton

Publicerad 2010-04-04 10:41:04 i Allmänt,

Tycker denna dag borde ha varit långfredan, för den har varit så in i nordens lång! Vill aldrig  ta slut!

Iaf så har vi varit på kalas hos Camilla, roligt som alltid och extra mysigt att se Jessica och Perra nu. Jessicas lilla bebismage var så fin, saknar min mage. Det var så mysigt att vara gravid!

Iaf jättekul att se dem och prata bebis och ultraljud, jag är så nyfiken =). Vill veta allt och tycker de kan gå lite snabbare nu så man får träffa miraklet =). De ska bli så kul med en bebis till och en liten "kusinkompis" till Vincent =). Tänk "snart" ( hur man nu vill se på snart =P) så är de mamma och pappa, lr det är de väl redan på sätt och vis.

Hoppas verkligen denna spelkvällen blir av också, känner att de skulle vara roligt med lite kusinmys. Blir alltid vilda diskussioner när vi spelar, ingen vill förlora och alla tycker olika =P. Så skulle det vara skönt att få komma ut lite, iofs är sömn det enda jag saknar för tillfället men men..

Iaf jag och plutt åkte tidigare från kalaset och kom hem runt 6, så det var bara att byta om till pyjamas och börja med kvällsmaten. Fast plutt fick vara upp till halv 8 idag, lördasmys =P. Så han somna runt 8, efter att jag bärt honom och sjungit. Sov kanske 2 timmar och vakna jätteförkyld!
Så han fick sitta och sova i min famn tills det mesta släppte och han kunde anda normalt igen..
Vart faskiken komma denna snuvan ifrån?

Hoppas han får sova nu iaf, de gjorde han inte kan jag meddela..

Satt i soffan och vagga han, gick runt och sjöng, han var så trött min stackars lilla prins.


pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela