Jennys tankar

Igår =P April 5, 2010

Publicerad 2010-04-06 10:17:17 i Allmänt,

Tjo!

Vi hann vara friska i några dagar iaf, FAN!

Plutt har blivit förkyld igen och sover dåligt på nätterna, snörvlar som bara den.
Min hals är värre och jag är förkyld, va fan vi var jue friska jue. Vart kom denna bacill ifrån?

Imorgon ska jag coh plutt till BVC, ska bli kul att få se vad han väger nu =). Min underbara lilla knubbis..

Vi var till farbror Jörgen och badade igår, eller plutt bada och jag och Jörgen tittade på =P.
Plutt har alltid älskat vatten och att plaska, men de 2 senaste badningarna så har han inte varit lika förtjust iofs har han varit trött de senaste 2 gångerna..

Men han vill inte plaska och absolut inte blöta håret, vilket aldrig varit problem tidigare =/.

Annars så är det fullrulle här hemma, han ställde sig jue upp själv sista februari och efter de så reste han sig upp nångång ibalnd.. Man såg iaf på honom när han skulle resa sig upp och han dit för att ta emot.. Men ett tag nu så reser han sig upp mot allt, till och med sånt som inte går typ.  Så länge han bara står upp så är det okej, men han tror han kan gå och släpper taget tar ett steg och åker i golvet..

Funderar på att köpa hockeyutrustning till honom =P.

Försöker sätta honom mitt på golvet så han inte ska va nära nåt som han kan resa sig upp mot, så länge han inte ser nåt som han absolut inte vill ha funkar de =P. Annars så kryper/ålar/hoppar han fram, han tar de alternativet som han för tillfället tycker funkar bäst =P.

Han börjar bli stor, va hände med min lilla bebis?


Snälla underbara lilla mamma hade Vincent idag, så jag fick sova till 9 =). LYX!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela