Jennys tankar

Jag är inte död..

Publicerad 2010-08-24 19:10:21 i Allmänt,

Hej hopp!
Jag är tillbaka, jag har inte gått och dött (även om de är på gränsen, känns det som).

På 5 dar har jag haft 3 tentor så ni kan lista ut vad jag har sysslat med, är en zoombie.. Svimmar av sömnbrist snart tror jag, plugga sena nätter sen upp 4 för att plugga innan plutt vaknar är kanske inte den bästa pluggtiden.. Men jag får vänta och se hur tentorna gått, men jag håller tummarna =)!

Så vad har vi haft för oss sen sist då?

Jo Plutt har träffat sin farmor, faster och kusin en gång =).

Vi har promenerat med Mattias och varit på bibblan..

   


Plutt och jag har firat världens bästa Malin, plutt passade även på att "hjälpa" casper att sortera i garderoben =P. Ja hjälpa till kanske är fel då casper satt och spela och Vincent sortera i garderoben =P
Alltid lika trevligt att träffa familjen Hall/Johansson.

    

Jag har varit och skakat rumpa i skruvstaparken, världens bästa tjejer var där!!!
Så jäkla kul, synd att mina grabbar drog alldeles för tidigt.
Träffa massa folk som vi töla med, ja vilken kväll =)!

 Tyvärr så hade jag bara mobben med mig och detta är enda bilden man ser att det är nån på..


Plutt har varit hos tandläkaren, där ingen av "bebbarna" ville sitta still.. Jo en snäll söt liten tjej satt i mammas knä. Jag och Lisa satt inte still kan jag säga, våra grabbar var överallt =P.
Plutt lyckades till och med starta diskmaskinen som tandläkar tanten inte kunde få stopp på, så den fick stå och brumma mednas hon berätta allt om tänderna =P.


BVC har vi också hunnit med, den 18:e var jag där och fick plutt vägd och mätt. 80,5 cm lång och 12840g är min "lilla bebis" nu =). Stora grabben!! Vart har min bebis tagit vägen? Tur att det snart kommer en liten Zack som man förhoppningsvis får snosa lite på =).

Jag har även hunnit med lite plugg inne på kau efter tentorna, så lite miljöombyte har det blivit.

Både jag och plutt fick oss en pratstund med underbara Pillan och Roger som kikade förbi en kväll. Va jag saknar min Pnilla! Vi har så himmla kul, Jämt! Roger skaka på huve och undra vad vi höll på med =P. Jag och pillan bara pratar och pratar..

Kalas har det också blivit, vi firade syster och passade på att ha hejdå kalas samtidigt, hon sticker till USA nu i 4 månader. Känns inte som om jag och plutt får råd att åka och hälsa på men jag ska kika på de iaf.
Vi passade även på att kika ut till kyrkogården då lilla mormor skulle ha blivit 90 år den 22:e.

  





Så det var en snabb uppdatering från mig, snart ska jag hoppa i säng för jag är tröttare än tröttast men först ett glas vitt så ja sover riktigt gott =P

Pöss och kram



Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-08-26 14:28:41

Hoppas alla dina tentor går bra och att de fått stopp på diskmaskinen :P Kram från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela