Jennys tankar

Fredag

Publicerad 2010-08-27 21:19:08 i Allmänt,


Idag har jag och plutt varit hos Malin, jättemysigt som vanligt. De är så snälla allihop! Plutt fick lite grabbsnack med Casper också, han är tydligen väldigt populär. Så fort dörren var uppen skulle plutt in i Caspers rum, grabbar håller tydligen ihop :P.

Plutt visade även att han dansar så fort man ber honom och att han är go. Han är så söt när man säger det till honom :).

Jossen var också hemma så det bakades kladdkaka, mycket smarrigt måste jag säga. Jag fick också se ett konstigt ägg, eller ägget såg inte konstigt ut, men när jossen knäckt de så fanns det ingen gula, bara det vita kletet. Har aldrig sett det förut.

Kladdkaka med grädde och blåbärssylt, hur smarrigt som helst!

Passade även på att prata killar med Jossen och spana in hennes nyrenoverade rum, lite avis där faktiskt. Riktigt fint, tapeten är jättesnygg!
Vi kom iaf fram till att vi har inte samma smak när det gäller killars klädsel :P.

Malin och jag skvallra lite och prata om allt möjligt som vanligt =). Hon är så söt och fin min lilla vän, både på utsidan och insidan! Helt underbar är hon också, det är hela hennes familj också för den delen.

Så både jag och plutt har haft en toppendag, plutt har fått pussar och kramar från alla håll och kanter =).

Påvägen hem från Malin så prickade jag in Christian precis, han parkerade bilen när jag kom gåendes.. Självklart passade jag på att fråga om det lilla miraklet var med, och det var hon. Jag fick mig en pratstund med Christian och Catrin samtidigt som jag fick se deras fina lilla bebis. Söt som socker är hon! Man blir lite bebissugen, så liten och söt.

Nu ikväll skulle jag egentligen ha sett på film med Bark, men han fick jobba över och jag orkar nog inte vara vaken allt för länge..


det var allt för tillfället pössen och kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela