Jennys tankar

Torka??

Publicerad 2010-08-04 11:39:06 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Det var inte igår, känns som det var jättelängesen jag blogga.
Har varit fullt upp här med lite av varje =).

Jag har jobbat en hel del och även gnällt där, är inne i nån period då jag inte tål vissa saker =P. Men har även skrattat en del på jobbet. Tessan och jag har ganska bra humor och uppfattningar om saker och ting haha =)!

Har även gråtit lite på jobbet, när det var som jobbigast. Men efter att plutt tog några steg och gav mig en jättekram så har det varit toppen i flera dar nu.

Jag har svurit mig svart på alla vårdbälten som går upp i rök, vilket påverkar min kropp. När jag försökte ringa och tala om att så här få de inte va, ja då har de semester *typiskt*.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela