Jennys tankar

Magsjukan

Publicerad 2010-12-20 00:31:00 i Allmänt,

Hej hallå!

Vi lever och mår bra, eller vi lever iaf..
Plutt åkte på magsjukan i onsdags, så det har varit lite upp och ner. Han har äntligen börjat äta igen nu, så det känns helt underbart :).
Vatten drack han som bara den, som tur var.

Så jag har bytt blöjor i räserfart, en timme tog vi oss knappt ut ur badrummet. Så fort vi kom utanför var det dags att gå in och byta igen.  Bytte sängkläder tre gånger den natten. Min lilla lilla älskling, hoppas han aldrig blir sjuk igen! Magsjuk och hög feber, usch och fy. På lördan var det min tur att ligga däckad, idag har jag faktiskt kännt mig bättre ändå fram till typ klockan 21 då jag allvarligt fundera på att flytta in tv'n till badrummet :P

Dröjer innan jag provar fast föda igen kan jag säga.. HUALIGEN!

Ne nu blir det sängen

Kram


ps jag blir inte ledsen om jag slipper se toan på 24 timmar nu..


Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela